Dit is het moment: SP stemmen!

18 maart 2014

Dit is het moment: SP stemmen!

Na een fantastische campagne is het moment daar dat de kiezer het voor het zeggen heeft. Wordt het in Breda socialer of gaan de door met het afbraakbeleid zoals dat de afgelopen vier is gevoerd? De vooruitzichten zijn goed: Emile Roemer en onze eigen top tien debatteren de sterren van de hemel. Ook in de stad op straat voel je enerzijds de teleurstelling van de mensen in de Haagse politiek maar anderzijds de waardering voor de SP die er voor de mensen was de afgelopen vier jaar!

Maar met waardering alleen win je geen zetels in de gemeenteraad. Roep vooral je familie, vrienden en buren op te om te gaan stemmen. En vergeet natuurlijk ook niet zelf naar de stembus te gaan. En stem allemaal SP. Bij een lage opkomst is de partij die zijn kiezers weet te mobiliseren namelijk spekkoper. Natuurlijk is het begrijpelijk dat mensen af en toe weinig vertrouwen meer hebben in de politiek. Maar zeg hen vooral dat niet stemmen niet helpt. SP stemmen wel!

Onze vijf speerpunten:

1. Geld van de zorg gaat naar de zorg