Bredase SP opent Meldpunt voor klachten over Co-Med

24 oktober 2023

Bredase SP opent Meldpunt voor klachten over Co-Med

De Bredase SP opent een meldpunt voor klachten over de huisartsenzorg van Co-Med. In samenwerking met Tweede Kamerlid Jimmy Dijk wil de SP een duidelijk beeld krijgen van de klachten die spelen rondom de commerciële huisartsenzorg.

De praktijk is al vaker in opspraak geweest en de Bredase SP stelde hier al eerder vragen over aan het college. Burgerraadslid Marlous Fieret kwam kwam in contact met diverse betrokkenen rondom de Huisartsenpraktijk Co-Med Breda in Kroeten en Essendonk en kwam tot de conclusie dat er nog steeds veel klachten zijn.

De verantwoordelijkheid voor goede huisartsenzorg is een landelijke verantwoordelijkheid. Daarom heeft de Bredase SP de samenwerking gezocht met de Tweede Kamer. Hoe meer verhalen we samen kunnen verzamelen, hoe groter de kans dat we iets kunnen doen tegen het commercieel maken van huisartsenzorg. De SP Breda staat voor goede huisartsenzorg en zoekt daarom uw verhaal!

Heeft u klachten of signalen over de huisartsenzorg van CO-Med? Laat dan uw signaal achter via het meldpunt Meldpunt Co-Med :: SP Breda