SP’ers samen aan de lunch

19 maart 2022

SP’ers samen aan de lunch

Op de zaterdag na de verkiezingsuitslag kwamen zo’n dertig Bredase SP’ers bij elkaar in de Sleutel (Haagse Beemden) voor een afsluitende lunch. Campagneleider en kersvers raadslid Michel Verschuren: “Na de vorige verkiezing deden we dit ook. Het is een goede manier om de campagne en de uitslag te bespreken, plannen maken voor de komende tijd en onze vrijwilligers te bedanken.”

Verschuren gaf daarnaast aan dat de leden teleurgesteld zijn over het verlies van zetels, maar tevreden terugkijken op een leuke en actieve campagne en vooral met goede moed en toffe plannen vooruitkijken.

De lunch vond niet zomaar plaats in de Kesteren. Tijdens het bakken van de kroketten vertelt SP-bestuurslid Martin Kik: “De Sleutel was ook het stembureau en in de afgelopen jaren was de SP vaak hier in mijn buurt. Ik ben er dan ook trots op dat we hier de grootste zijn geworden met 80 stemmen.”

De Bredase SP bedankt al haar vrijwilligers en stemmers. En lijkt het jou ook leuk om met de Bredase SP te lunchen? Word dan lid via https://doemee.sp.nl.