Jaarlijkse ledenbarbecue drukbezocht

8 september 2019

Jaarlijkse ledenbarbecue drukbezocht

Zaterdagavond was het weer tijd voor de jaarlijkse barbecue voor de leden van SP Breda. Zo’n 60 à 70 leden waren aanwezig in De Poelewei in Brabantpark om samen te genieten van een hapje, een drankje en natuurlijk de gezelligheid. Afdelingsvoorzitter Michel Verschuren was onder de indruk van de opkomst: “Als je wint wil iedereen bij je horen, maar als je verliest is het stil. De besten, die blijven en die beginnen opnieuw. Die vinden nieuwe energie en klimmen samen de berg op. De besten, dat zijn jullie!” Fractievoorzitter Bas Maes blikte terug op de successen van het afgelopen jaar hoe de partij binnen en buiten de raad, rechts rotbeleid naar links heeft bij kunnen sturen. Maes: “We zijn een kleine oppossitiepartij, maar met een hele grote bek! Een partij die niemand tegen zich wil hebben.” De avond stond ook in het teken van het afscheid van bestuurslid Pierre van Leent. Zijn gezondheid dwingt hem het wat rustiger aan te gaan doen. Met een mooie bos bloemen en een klaterend applaus bedankten de leden hem voor zijn jarenlange inzet voor de partij.