Ook Albert Heijn hekelt wijze van communiceren wethouder Adank

5 februari 2019

Ook Albert Heijn hekelt wijze van communiceren wethouder Adank

Na aanhoudende druk van omwonenden en politiek, heeft Albert Heijn besloten het bezwaar tegen het vrachtwagenverbod in de Zandbergweg, in te trekken. In navolging van de bewoners van Zandberg-west die eerder al klaagden over de gebrekkige communicatie van de wethouder, stelt nu ook Albert Heijn dat de wethouder niet goed heeft gehandeld. In een brief die de supermarkt aan wethouder Boaz Adank (VVD) stuurt, wordt hij op het hart gedrukt “in het vervolg op een zorgvuldiger wijze tot besluitvorming te komen en daadwerkelijk alle betrokken belangen te inventariseren en kenbaar af te wegen”. Raadslid voor de SP Dirk Uijl hierover: “De wethouder heeft het voor elkaar gekregen om bewoners én ondernemers tegen zich in het harnas te jagen door steeds verschillende beloften te doen. Zij moesten zich steeds afvragen of ze de woorden van de wethouder wel konden geloven en dat vind ik een zeer kwalijke zaak. Onze inwoners en ondernemers hebben recht op een betrouwbaar bestuur.”