SP bedankt vrijwilligers met barbecue

20 september 2018

SP bedankt vrijwilligers met barbecue

Zaterdag 15 september waren veel SP’ers uit Breda overdag naar Rotterdam voor de manifestatie Tijd voor Rechtvaardigheid. Bestuurslid Mario Bierbooms en andere SP’ers uit onze afdeling bleven thuis om een goede reden: zij troffen de voorbereidingen voor onze jaarlijkse barbecue.

Ieder jaar organiseert SP Breda dit evenement waarbij we onze vrijwilligers bedanken voor hun inzet en toewijding. Afdelingsvoorzitter Michel Verschuren is trots: “Dankzij zo’n dikke 100 vrijwilligers draait onze afdeling goed, van ons partijblad rondbrengen tot meedenken met de fractieleden. Elke dag weer staan zij klaar voor een socialer Nederland, daar zijn we erg dankbaar om.” Lokale bekendheid, chef-kok en SP’er Radim Mazanek zorgde ervoor dat eten perfect werd gegrild.

Fractievoorzitter Bas Maes was lovend over de inzet van de vrijwilligers: “Voor het raadswerk zijn onze vrijwilligers onmisbaar. Zij geven ons waardevolle tips en adviezen over belangrijke onderwerpen en hun buurten. Het is dan ook niet meer dan logisch dat zij vandaag in het zonnetje worden gezet.” Dit jaar vond de barbecue plaats bij Scouting De Driesprong. Na het eten zette de gezelligheid zich voort bij het kampvuur.

SP Breda is altijd op zoek naar nieuwe fanatieke vrijwilligers die de partij willen meehelpen. Naast politiek werk heeft de partij ook veel gezellige bijeenkomsten. Wil jij ook meedoen: stuur een mail naar breda@sp.nl.

Foto Inge Mol-Van Egmond