Van Lunteren trapt door

26 juli 2018

Van Lunteren trapt door

De SP is altijd wel ergens in de buurten en de wijken te vinden. Op zijn nieuwe, van de gemeenteraad gekregen, fiets trapt oud-SP wethouder Patrick van Lunteren ook weer rond. Een gewaardeerde traditie die hij voortzet. Elke maand zal hij wel een paar keer ergens langs gaan. Even buurten, bijkletsen en als er wat moet gebeuren dan is de SP altijd bereid mee te denken en mee te helpen.  “We hebben het altijd samen gedaan, dat houden we gewoon vol want mensen maken de stad”, aldus Van Lunteren.

Vrijdag 27 juli rond 12.00 uur fietst hij langs de Asterdplas. Lekker mee zwemmen en een praatje met de badgasten. Valt er een beetje te zwemmen met die hitte? Is er nog overlast van ganzen(poep)? Wat is er aan de hand in het speelbos? Wat zijn de plannen van de Texas Hoeve?

Zondag de 29e, ook rond 12.00 uur, fietst hij naar Boykes. Even buurten in de buurt op de gezellige buurtmarkt. Hoe gaat ie nu in Tuinzigt? Zijn de camera’s weer weg en is de rust een beetje weergekeerd? Bouwen ze samen nog een beetje door aan die toffe volkswijk?

Meefietsen mag. Mail even naar patrick@spbreda.nl!