SPeld duikt op in wijken en dorpen

8 maart 2018

SPeld duikt op in wijken en dorpen

Inwoners van het Ginneken, Bavel en de Haagse Beemden werden afgelopen week verrast doordat er ineens een levensgrote SPeld in de straat stond. Op deze ludieke wijze wil SP Breda in aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart, markeren waar zij de afgelopen vier jaar allemaal successen heeft behaald. Zo streed de partij samen met inwoners in het Ginneken tegen rattenoverlast, in Bavel tegen een geitenstal en voor CPO en meer betaalbare woningen en in de Haagse Beemden voor winkelcentrum Heksenwiel en de doorstarts van Buurthuis Gageldonk. “Met de verkiezingen voor de deur duikelen partijen over elkaar heen om de mensen van alles te beloven”, zegt SP-lijsttrekker Bas Maes. “Wij herinneren de mensen er met de SPeld aan dat wij er ook buiten verkiezingstijd voor hen waren. De SP is een partij waar je ook na de verkiezingen nog wat aan hebt. Daarom maken wij het verschil!”

De SPeld zal de volgende locaties aandoen: Ginneken, Bavel, Heksenwiel, Gageldonk, Tuinzigt, Centrum, Schorsmolen, Heuvel, Wisselaar, Geeren en Stationsgebied.