Aftrap campagne met Lilian Marijnissen

19 februari 2018

Aftrap campagne met Lilian Marijnissen

Het is nog niet eerder vertoond in Nederland: vanavond spreekt SP-leider Lilian Marijnissen op vier verschillende podia tegelijk. Ze is op hetzelfde moment te zien in  Breda, Haarlem, Nijmegen en Zwolle. In Breda vindt de avond plaats in Poppodium Mezz. In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart spreekt de SP met zoveel mogelijk mensen. Lilian Marijnissen: "Met elkaar gaan we voor een wijk, stad en land waar niet het belang van enkelen telt, maar van ons allemaal."

De campagneavonden worden inspirerende avonden vol met sprekers, muziek en columns. Lokale SP-lijsttrekkers vertellen over waar in hun stad de verkiezingen over gaan en er komen activisten aan het woord. De avond in Breda wordt gepresenteerd door SP-Tweede Kamerleden Michiel van Nispen en Sadet Karabulut. Muziek wordt verzorgd door Kees Schipper en bemanning.

De inloop is vanaf 19.30, de avond begint om 20.00 en duurt tot ongeveer 21.30. Meld u snel aan! De toegang is gratis. Aanmelden kan via sp.nl/altijdindebuurt