Lijsttrekker Bas Maes te gast bij DJ Janoesj uit Typisch Tuinzigt

20 februari 2018

Lijsttrekker Bas Maes te gast bij DJ Janoesj uit Typisch Tuinzigt

Vanochtend was SP-lijsttrekker Bas Maes in de uitzending bij DJ Janoesj, bekend van het EO-programma Typisch Tuinzigt. Janoesj roept alle luisteraars in deze trotse volkswijk op om op 21 maart vooral te gaan stemmen. En dat is ook hard nodig: in 2014 ging nog niet 1 op de 6 inwoners van Tuinzigt stemmen. “Met al dat gelieg en bedrieg snap ik dat mensen wel klaar zijn met de politiek”, zegt Maes. “Ook nu zullen alle partijen weer gouden bergen beloven. Trap er niet in en kijk vooral naar wat partijen de afgelopen jaren gedaan hebben voor Tuinzigt. SP-wethouder Patrick van Lunteren heeft samen met inwoners zoals Ivonne Peeters, geknokt voor het openhouden van De Nieuwe Meidoorn, voor het opknappen van Boykes Speelhoeve en voor een memorial voor kickbokslegende Ramon Dekkers. Daarom maken wij het verschil. Stem op 21 maart op een partij waar je na verkiezingen ook nog wat aan hebt. Stem SP!”

Foto Radim Mazanek