Buurten in de buurt Wisselaar

6 februari 2017

Buurten in de buurt Wisselaar

Zaterdagmiddag ging SP Breda buurten in de buurt Wisselaar. Met de bewoners werd onder andere gesproken over de verkiezingen en het Nationaal ZorgFonds, zonder eigen risico. Ook werden bewoners gewezen op de thema-avond over werk en inkomen die op donderdag 9 februari daar plaats zal vinden. “Uit de vele gesprekken in de buurten horen we terug dat mensen zich zorgen maken over hun inkomen en oudedagsvoorziening”, zegt SP-afdelingsvoorzitter Michel Verschuren. “Veel mensen hebben moeite om de eindjes aan elkaar te knopen. Ook de verhoging van de AOW-leeftijd is een zorg veel mensen. De SP is er dan ook voor dat iedereen op 65-jarige leeftijd met pensioen kan!”

Bent u benieuwd naar de overige standpunten over bijvoorbeeld de bijstand, basisinkomen, de AOW of uw pensioen, dan bent u die avond op het juiste adres. De avond vindt plaats op donderdag 9 februari in de Wegwijzer in Breda-Noord. De aanvang is om 20 uur en de toegang is gratis.

Foto's door Paul Marijnissen