SP Breda luidt het nieuwe jaar in

9 januari 2017

SP Breda luidt het nieuwe jaar in

Op een koude vrijdagavond op 6 januari organiseerde SP Breda haar jaarlijkse nieuwjaarsreceptie. Ditmaal in het historische pand van de Lutherse Kerk in Breda. De avond werd goed bezocht en men was onder de indruk van de bijzondere locatie. Tijdens deze avond werd Peter Ligtvoet in het zonnetje gezet omdat hij in 2016 twintig jaar lid was en zich al die tijd voor de partij inzet.

Fractievoorzitter Bas Maes en afdelingsvoorzitter Michel Verschuren hielden een toespraak. Hierin bedankten zij alle vrijwilligers, de fractieleden, bestuursleden en alle anderen die zich het afgelopen jaar hebben ingezet voor onze partij en keken ze beiden vooruit naar 2017. Het jaar van de verkiezingen en het jaar waarin de SP zich hard gaat  maken om mensen te laten stemmen op sociale alternatieven die tegenover de gure rechtse ideeën staan.

Ook via deze weg bedankt het bestuur van SP Breda iedereen die zich het afgelopen jaar heeft ingezet voor de partij. En ook onze leden die alleen financieel steunen. De verkiezingen komen eraan en nu is het tijd om samen aan de slag te gaan en de macht te pakken. De SP gaat knokken voor een socialer Nederland, samen met de mensen. De fractie, het actieteam, ROOD Breda en het bestuur wenst iedereen een mooi, gezond en sociaal 2017 toe. Samen winnen we de verkiezingen. Help mee en maak de SP groot.

Reacties

We zullen ook voor onze gehandicapte medemens zorgen dat er meer toegankelijkheid is voor rolstoelgebruikers in het openbaar vervoer!