Serious Soup voor Serious Request

20 december 2016

Serious Soup voor Serious Request

Aanstaande zaterdag zal SP Breda bezoekers aan de binnenstad trakteren op een warme kop soep. Dit uiteraard in ruil voor een kleine vergoeding voor Serious Request.  De speciaal hiervoor uitgeruste SoeP Express van de partij zal te vinden zijn in de Veemarktstraat. "Door de mensen in ruil voor wat geld voor het goede doel een kop soep te geven, hopen we hen zowel letterlijk als figuurlijk een warm gevoel van binnen te geven!", zegt SP-bestuurslid Paul Marijnissen. "Wat voor soort soep? Tomatensoep natuurlijk!"

SP Breda combineert  de inzamelingsactie Dit jaar met de traditionele Kerstboomactie. Hierbij worden voorbijgangers gevraagd hun wensen voor het nieuwe jaar in de feestelijk versierde kerstboom te hangen. Marijnissen: "Voor ons als lokale politieke partij is deze actie altijd weer een bron van inspiratie. Wensen variëren van soms heel algemeen zoals 'wereldvrede' tot hele concrete onderwerpen waarmee we in het nieuwe jaar aan de slag kunnen!"

SoeP Express / Kerstboomactie | Veemarktstraat, Breda | Van 12 uur tot circa 16 uur