Roemer Run voor Serious Request

20 december 2016

Roemer Run voor Serious Request

Om geld in te zamelen voor Serious Request organiseert de SP vrijdag 23 december een sponsorloop van het Binnenhof in Den Haag tot aan de Grote Markt in Breda. De bijna 100 kilometer zal worden overbrugd door huidige en kandidaat-Kamerleden zoals Lilian Marijnissen, Ron Meyer en Michiel van Nispen. Het laatste stuk dat gaat van de Speelhuislaan tot aan het Glazen Huis, lopen ook partijleider Emile Roemer en lokale SP-kopstukken wethouder Patrick van Lunteren en fractievoorzitter Bas Maes mee. Iedereen die geld doneert voor de Roemer Run via de siteRoemer Run | Vrijdag 23 december 2016 | Van 14.30 tot 15.30 uur | Verzamelen Speelhuislaan ter hoogte van Podium Bloos | Startschot Speelhuislaan 15 uur | Finish Grote Markt + ontvangst in Glazen Huis 15.15 uur van Serious Request mag ook meelopen. Om 15 uur zal burgemeester Paul Depla het startschot geven en ook zelf de laatste kilometers afleggen.