SP Breda kiest nieuw bestuur

1 juni 2016

SP Breda kiest nieuw bestuur

De leden van de SP Breda hebben op woensdag 1 juni 2016 een nieuw bestuur gekozen. Op een drukbezochte algemene ledenvergadering kozen zij acht bestuursleden voor een periode van twee jaar. Twee nieuwe bestuursleden sluiten aan bij de andere bestuursleden die herkozen werden. Het betreft Heleen van der Most en Mario Bierbooms. Eerstgenoemde is al langer actief voor de SP Breda. Zij is de afgelopen zes maanden druk bezig geweest met het opzetten van de jongerenafdeling ROOD. Mario Bierbooms is een actieve SP’er en zelfstandige met een bouwadviesbedrijf.

Ook namen we afscheid van Rachied Benabbou als bestuurslid. Hij heeft zich niet opnieuw verkiesbaar gesteld en wil zich meer gaan richten op zijn commissiewerk. Het bestuur bedankte hem voor zijn enorme inzet en inbreng de afgelopen twee jaren. Ook voorzitter Michel Verschuren werd herkozen: “Een mooi team met oudgedienden en nieuwe krachten, we gaan ook de komende twee jaar onze schouders eronder zetten en verder bouwen aan een krachtige SP in Breda.