Volg SP Breda op social media

1 februari 2015

Volg SP Breda op social media

SP Breda wil zoveel mogelijk mensen informeren over de vele acties op straat en in de raad. Persoonlijk contact bij mensen aan de deur of op het winkelcentrum is daarbij natuurlijk zeer belangrijk. Ook de rol van social media moet echter niet onderschat worden. Een goed bericht kan zomaar vele duizenden Bredanaars bereiken. Om nog meer mensen te bereiken zet SP Breda daarom de komende tijd in op een forse toename van het aantal volgers op Twitter en vind-ik-leuks op Facebook. Ook mensen die SP Breda nu al volgen op social media kunnen daarbij een handje helpen.

Nodig je Facebook-vrienden uit om onze pagina leuk te vinden. Het doel is om 500 vind-ik-leuks te behalen. Ook het aantal volgers op Twitter kan ook nog beter waarbij 1000 haalbaar moet zijn. Je kan daarbij helpen door het retweeten van het Twitter-bericht waarin mensen opgeroepen worden SP Breda te volgen. Ben je wel enthousiast maar nog niet zo handig met social media? Mail dan naar breda@sp.nl voor ondersteuning. Voor zowel nieuwe volgers als mensen die hen erop gewezen hebben, zijn mooie prijzen te winnen: jaarlidmaatschappen (t.w.v. 20 euro) van de beste partij van Breda!

Klik hier voor de Facebook-pagina van SP Breda

Klik hier voor de Twitter-account van SP Breda

Ik volg jullie al jaren. Ik wens de SP veel volgers en nog meer leden
Heb wel Email maar waarschijnlijk door mijn leeftijd geen Facebook en zeker geen Twitter.

Volg jullie al jaren. Heb geen Facebook en/of Twitter. Wens jullie heel veel Volgers en nog meer Leden toe.Laat ze maar komen al die Volgers!!