Grote stappen vooruit

12 april 2014

Grote stappen vooruit

De afgelopen week zijn de meeste inhoudelijke noten gekraakt. Verder hebben wij overeenstemming bereikt over een degelijk financieel beleid. Vandaag werd besteed aan het verzamelen van visies van een twintigtal  vertegenwoordigers uit de stad, dorpen, wijken en regio. Het  waren inspirerende sessies.

Volgende week bespreken we de laatste inhoudelijke onderwerpen en het verwerken van de reacties van vandaag. Daarna zijn we toe aan de tekst van het coalitieakkoord en de portefeuilleverdeling. Het streven is in de week na Pasen het coalitieakkoord te presenteren.

Reacties

Wij (peter en ik) wensen jullie heel veel wijsheid toe,maar we hebben er alle vertrouwen in!
Succes ,want jullie kunnen het !!!!!!!
En wij de achterban zijn toch al trots op jullie!

Prachtig, het ziet er naar uit dat het gaat lukken; de SP in de coalitie.

Geweldig beste SP vrienden.Een stukverlangen word nu naar alle waarschijnlijkheid waarheid.Verlangen naar eerlijkheid openheid en een sociale samenleving in en rond ons Breda.Onze verlangens worden waarheid in ons streven naar de regels van onze PARTIJ.Bedankt iedereen die hiervoor in de loop van de jaren voor gestreden hebben.Op mijn leeftijd geeft dat nieuwe energie om door te gaan.Heel veel wijsheid de komende dagen.Met warme linkse groet Benjamin.