ROOD helpt CDA bij de grote uitverkoop

12 maart 2014

ROOD helpt CDA bij de grote uitverkoop

Het CDA kan wel wat sneller van hun mooie praatjes en loze beloftes af. Onder dat motto hebben de leden van ROOD, jong in de SP, dinsdagavond de opheffingsuitverkoop aangekondigd bij de CDA-winkel aan de Grote Markt. “ Zo’n winkel vraagt om opheffing”, zegt ROOD-lid Joep van Meel: “ Het CDA belooft nu weer van alles, maar hield in Breda wel grote opheffingsuitverkoop door in te stemmen met het sluiten van buurthuizen, bibliotheken en het stoppen van subsidies aan jeugdhonken, popcorner, oefenruimten en speeltuinen. Wie geeft daar zijn dure stem nou nog aan uit?”

Hier in Breda werkte het CDA wat graag mee aan de afbraak van alles wat de stad leuk maakt voor jong en oud. In Den Haag stond het CDA, nu en in het vorige Kabinet, aan de wieg van alle slechte plannen die nu de jeugdzorg, het onderwijs, de ouderen, en de sociale werkplaatsen bedreigen. Joep van Meel: " Snel opheffen van die winkel lijkt ons het beste. Voordat de Voedsel- en Warenautoriteit de houdbaarheid van al die praatjes en beloftes komt controleren, want dan is het CDA nog verder van huis."