Heisessie bestuur

19 maart 2013

Heisessie bestuur

Omdat de agenda van een normale bestuursvergadering vaak overvol zit, besloot het bestuur om er samen eens een dagje op uit te trekken om elkaar beter te leren kennen. In buurthuis de Kievitslaar in Effen, verzamelden de bestuursleden al vroeg op de zondagmorgen. Allereerst stond een uitgebreide kennismakingsronde op de agenda. Ieder bestuurslid kreeg de tijd wat meer over zichzelf te vertellen om vervolgens enkele – soms best pittige – vragen te beantwoorden.

Groepsfoto
Groepsfoto (Foto Paul Marijnissen)

Na de lunch en een wandeling door Effen ging het overvolle programma verder. Er werd dieper ingegaan op wat er goed gaat in het bestuur en waar we nog aan kunnen werken. Ook werd besproken waarom we als SP al die verschillende activiteiten organiseren en wat het doel erachter is. Het was een leuke dag waar we tot de conclusie kwamen dat de neuzen dezelfde kant op staan en we met onze bruisende afdeling, scherpe fractie en sterke bestuur klaar zijn voor de toekomst!