SP Breda wenst iedereen een strijdbaar 2013!

3 januari 2013

SP Breda wenst iedereen een strijdbaar 2013!

De SP wenst alle inwoners van Breda een goed, gezond en vooral strijdbaar 2013! Steeds meer mensen ondervinden aan den lijve wat de gevolgen zijn van hard en kil afbraakbeleid. Zowel landelijk als lokaal zorgt neoliberaal beleid ervoor dat de publieke zaak - wat van ons allen is zoals zorg, onderwijs maar ook buurthuizen - wordt afgebroken en het steeds meer een 'ieder voor zich' samenleving wordt.

Gelukkig komt er steeds meer verzet hiertegen. Niet alleen de SP maar ook meer en meer burgers, verenigingen en maatschappelijke organisaties verzetten zich. De rekening van de crisis mag niet alleen terecht komen bij degene die het toch al niet kunnen missen, terwijl dat de topinkomens, banken en multinationals uit de wind worden gehouden.

Het jaar 2013 wordt het jaar waarin iedereen die zich verzet tegen het huidige afbraakbeleid in de SP een bondgenoot vindt. Wij zullen de strijd voor een eerlijker en socialer Breda samen met u aangaan om uiteindelijk bij de gemeenteraadsverkiezingen van begin 2014 een vuist te kunnen maken en te kunnen zeggen: “tot hier en niet verder!”. Wij vertrouwen op uw medewerking, samen kunnen we deze strijd winnen.