Nieuwjaarsreceptie groot succes!

16 januari 2013

Nieuwjaarsreceptie groot succes!

Zondag 13 januari organiseerde de SP weer de traditionele nieuwjaarsreceptie. De opkomst was groot en de sfeer was als vanouds. In een tot de nok toe gevuld café Dok19 was goed te zien dat de afdeling bruist. Behalve leden waren ook sympathisanten, andere politieke partijen en maatschappelijke organisaties uitgenodigd. Daar werd dankbaar gebruik van gemaakt en zorgde voor een mooi gemengd publiek. Samen werd onder een genot van hapje en een drankje geamuseerd gekletst over een eerlijker en socialer Breda.

Dat 2013 een belangrijk jaar wordt benadrukten Patrick van Lunteren (fractievoorzitter) en Bas Maes (afdelingsvoorzitter) in hun toespraak. Steeds meer beleid, nu nog landelijk of provinciaal beleid, komt op het bordje van de gemeente terecht. De gemeentepolitiek wordt steeds belangrijker om voor de SP het verschil te kunnen maken. Met de verkiezingen voor een nieuwe gemeenteraad in maart 2014 wordt er het komende jaar gewerkt aan een nog sterkere afdeling, een goede verankering in de stad en het scouten van geschikte kandidaten voor de raad. De sfeer en opkomst op de nieuwjaarsreceptie beloofd alvast veel goeds!

Nieuwjaarsreceptie SP Breda

(Foto’s door Paul Marijnissen)