Veel nieuwe gezichten op SP nieuwjaarsreceptie

16 januari 2012

Veel nieuwe gezichten op SP nieuwjaarsreceptie

Op zondagmiddag was cafe 't Hijgend Hert goed gevuld voor de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie van de SP Fractievoorzitter Patrick van Lunteren was blij veel nieuwe gezichten te zien. Er zal komend jaar immers flink actie gevoerd moeten worden. de afbraak van sociale voorzieningen gaan we vanaf 1 januari voelen. De rekening van Rutte komt deze maanden bij veel mensen op de deurmat vallen. "We zijn inmiddels met 30 zetels even groot als de VVD" zegt Van Lunteren. "En daar zal het niet bij blijven volgens de trends. Om die stijgende lijn vast te houden moeten we stevig aan de bak en zijn alle extra handen welkom!"

Afdelingsvoorzitter Bas Maes was niet alleen blij dat de SP de grootste is in de peilingen. Maes:"Nog beter is dat de stemmen nu ook van rechts komen, van de PVV. Mensen zien in dat rechts beleid niet het antwoord is!".

fractie

Onder het genot van een hapje en een drankje werd door de leden terug gekeken op het afgelopen jaar en volop plannen gemaakt voor het nieuwe jaar!