Emile Roemer in Breda

5 december 2011

Emile Roemer in Breda

Emile Roemer

Op zondag 11 december om 16.00 uur is fractievoorzitter van de SP Emile Roemer te gast in politiek café Karaktûr . De populaire Roemer onder wiens leiding de SP in de peilingen tot ongekende hoogte is gestegen, zal onder andere gevraagd worden naar dit succes en of zijn partij dit vast kan houden tot de verkiezingen. Deze editie van Karaktûr wordt gehouden in starterscentrum Kickstart aan de Catharinastraat 87/89. De toegang is zoals altijd gratis.

Ook zullen die avond kopstukken uit de thuiszorg samen met het publiek van gedachten wisselen over onder andere de aanbesteding die in Breda veel stof heeft doen opwaaien. Mario Petrus, oftewel de Thuiszorgtroubadour, mag en zal bij dit onderwerp natuurlijk niet ontbreken.

Naast de landelijke zal ook de Bredase politiek goed vertegenwoordigd zijn in de personen van wethouder Bob Bergkamp (CDA) en fractievoorzitter John Stubenitsky (Leefbaar Breda). Bergkamp zal aan de tand gevoeld worden over wonen en wijkontwikkeling. Met de sympathieke Stubenitsky en het roemruchte verleden van zijn partij zit men nooit verlegen om een onderwerp om over te discussiëren.

Politiek café Karaktûr is een initiatief van alle negen Bredase politieke partijen. Het doel is om politiek en alles wat daarmee samenhangt op een laagdrempelige wijze onder de aandacht te brengen van een breed publiek.