Red ons buurthuis - ook tijdens het Jazzfestival

3 juni 2011

Red ons buurthuis - ook tijdens het Jazzfestival

De talloze bezoekers van het Bredase Jazzfestival weten het nu ook. Het is menens in Breda. Het vervolg van de actie "Red ons buurthuis" speelde zich af in hartje Breda. Jazzliefhebbers en shoppers, menigeen was het eens met de slogans op de diverse spandoeken die door de actievoerders werden meegevoerd. De meeste mensen wilden hun handtekening graag zetten; Dit wordt echt te gek, het is alleen nog maar bezuinigen wat de klok slaat! Afgezien van een wat nukkige opmerking van een blazer ( lees bleezer ) en schipperspetdragende "oude stijl jazz liberaal" waren het vooral instemmende geluiden die er gehoord werden.

Red ons buurthuis tijdens het Jazzfestival

Een snelle telling van de verzamelde lijsten rond half vijf, leverde een resultaat van zo'n 800 handtekeningen op. De sfeer was uitstekend en we zien uit naar de volgende actie. We proberen de volgende handtekeningenactie op zaterdagmiddag 11 juni met een blaaskapel bij het winkelcentrum "De Donk" in de Haagse Beemden te organiseren. Zodra dit rond is wordt u wederom van harte uitgenodigd deel te nemen aan deze actie. En bedenk: Elke handtekening telt. De buurthuizen moeten blijven,om te beginnen in Breda.Voor nu: Iedereen hartelijk bedankt voor de inzet en sfeer!

Red ons buurthuis tijdens het Jazzfestival Red ons buurthuis tijdens het Jazzfestival Red ons buurthuis tijdens het Jazzfestival Red ons buurthuis tijdens het Jazzfestival

www.redonsbuurthuis.nl