Succesvolle verkiezingsavond Chaam

24 februari 2011

Succesvolle verkiezingsavond Chaam

Op woensdag 23 februari waren SP-lijsttrekker Nico Heijmans, Tweede Kamerlid Henk van Gerven en wethouder Ad van de Heijning aanwezig bij een Provinciale verkiezingsbijeenkomst in de Flierefluiter in Chaam. Ongeveer twintig aanwezigen (ondanks de regen en de opengebroken straat) luisterden geboeid naar de discussies en interviews. Wethouder Van de Heijning van Alphen-Chaam kreeg de toezegging dat Nico Heijmans de woordvoerders Verkeer van de Statenfracties uit zou nodigen op werkbezoek naar de Chaamseweg, Mathijs Ultee en Kees van den Ekart kregen tips over hoe de ledenwerkgroep in Alphen-Chaam uit te bouwen, en Henk van Gerven ging onder andere in op zijn ervaringen als huisarts en wethouder in Oss, op de PVV, de Kunduz-missie in Afghanistan, en het belang van de verkiezingen, waarbij een stem op de SP drie keer meetelt: voor een sterke SP in de Staten, een sterke SP in de Eerste Kamer, en een blokkade tegen het kabinet-Rutte I. Hieronder een fotoverslagje.

Henk en Matthijs wisselen ervaringen uit

Johan en Nico over het werk in de provincie

De zaal luistert geboeid toe

Kees, Johan, Matthijs en Nico