Jan Marijnissen en lijsttrekkers te gast bij politiek café Karaktûr

3 februari 2010

Jan Marijnissen en lijsttrekkers te gast bij politiek café Karaktûr

Naast de lijsttrekkers van de politieke partijen zal ook SP-voorzitter en politiek zwaargewicht Jan Marijnissen te gast zijn op zondag 7 februari bij politiek café Karaktûr. Deze editie zal geheel in het teken staan van de aanstaande gemeenteraadsverkiezingen. Met Jan Marijnissen zal onder andere gesproken worden over de invloed van de landelijke politiek op de verkiezingen. Ook zal er samen met hem teruggeblikt worden op zijn eigen tijd als raadslid voor de SP in Oss. Daarnaast zijn natuurlijk ook de lijsttrekkers van de lokale partijen te gast. Bekende gezichten zoals Marja Heerkens (PvdA), André Lips (CDA), Joyce van der Sanden (SP), Selçuk Akinci (GroenLinks), Saskia Boelema (D66), John Stubenitsky (Leefbaar Breda) en Pieter van Yperen (Breda’97). Maar ook nieuwe gezichten zoals Klaas Dijkhoff (VVD) en Gaston de Jong (TON).

De genoemde lijsttrekkers zullen met elkaar de strijd aan gaan rondom een aantal stellingen. Thema’s zullen onder andere zijn economie, bestuur en het milieu. Zoals gebruikelijk is er ook muziek ditmaal verzorgd door Kees Schipper en is er ruimte voor gevatte filmpjes. De presentatie is in handen van freelance journalist Brenno de Winter.

Politiek café Karaktûr, zondag 7 februari, van 16 tot 18 uur, café Het Hijgend Hert, Pasbaan 7, Breda, toegang gratis.

website politiek café Karaktûr