Werkbezoek en openbare avond Kamerleden

4 april 2008

Werkbezoek en openbare avond Kamerleden

Op maandag 7 april bezoeken Paulus Jansen, Remi Poppe, en Hans van Leeuwen Breda Noord-Oost. In de middag gaan ze de wijk in om met verschillende mensen en organisaties te spreken, ieder op zijn eigen deelterrein (wonen, leefbaarheid, voorzieningen, cultuur en dergelijke). Natuurlijk willen Paulus, Remi en Hans hun ervaringen graag met de bewoners van de wijk bespreken. Zij willen vooral van u horen wat u vindt van uw wijk, wat er volgens u beter kan en hoe de politiek daaraan kan bijdragen. Daarom organiseert de SP aansluitend op het werkbezoek een bewonersavond waarbij iedereen van harte is uitgenodigd: in gemeenschapshuis De Wegwijzer, Steendorpstraat 2. De avond begint om 20.00 uur en de zaal is open vanaf 19.30.

De Kamerleden komen naar Breda, juist omdat Breda Noord-Oost niet tot de 40 wijken van minister Vogelaar behoren die volgens haar een extra steuntje in de rug nodig hebben. Naast deze wijken zijn er immers nog honderden andere wijken in Nederland waarvoor hetzelfde geldt. Daarom zijn de 40 geselecteerde wijken vooral PR-wijken waarmee dit kabinet goede sier wil maken. De SP vindt alle wijken belangrijk. Daarom bezoeken verschillende SP-Kamerleden de komende maanden wijken die niet kunnen rekenen op de bijzondere aandacht van dit kabinet.