SP-Breda verzamelt beste wensen in Brabantpark

8 december 2007

SP-Breda verzamelt beste wensen in Brabantpark

SP-vrijwilligers verzamelden zaterdag 7 december de beste wensen voor 2008 op in winkelcentrum 'Brabantpark'. Veel voorbijgangers namen even de moeite hun wens voor die enthousiaste SP-ers op een kaartje te schrijven. De mensen in Brabantpark hebben, zo blijkt, niet alleen oog voor zichzelf maar ook voor de wereld om hun heen. De wensen varieerde van rijkdom en geluk, oma worden en wereldvrede tot meer praktische zaken als weg uit Uruzgan en een crossveldje in de buurt. Rik (6) tot slot wilde het liefst kunnen vliegen. Vrijwilliger Peter:' Rik leren vliegen of wereldvrede is wat te hoog gegrepen misschien, maar een crossveldje voor die gabbers in Brabantpark is natuurlijk een idee waar we als SP zeker wat mee kunnen'.

De wensen hangen nu in de SP-kerstboom. Komende weekeinden komen er nog kaartjes bij uit Haagse Beemden en Moerwijk. Het volgende jaar zal de SP proberen een aantal van die wensen te realiseren. 'De eerste reactie van veel mensen is dat er niets te wensen valt omdat we het met zijn allen toch al zo goed hebben', zegt vrijwilliger Ben. 'Als je ze even laat nadenken blijkt er toch voor iedereen wel wat te wensen'.

SP vrijwilligers bij de kerstboom Samen met jonge buurtbewoners De boom hangt al aardig vol