Resultaten Meldpunt WMO

1 maart 2007

Resultaten Meldpunt WMO

De SP Breda heeft in de maand februari een Meldpunt Wmo opengesteld. Via de website van de SP Breda, per e-mail of telefonisch konden personen en organisaties hier melden welke negatieve gevolgen zij ervaren door de invoering van de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (Wmo). Op deze manier wilde de SP Breda een goed inzicht krijgen in ontstane problemen door de invoering van de Wmo.

SP-raadslid Joyce van der Sanden: “We hebben in de afgelopen maand slechts enkele vragen gekregen over de Wmo. Onze Hulpdienst heeft de vragen van deze mensen uitgezocht en de mensen kunnen doorverwijzen naar de juiste instanties. Vooralsnog concludeert de SP dat in Breda de invoering van de Wmo redelijk probleemloos is verlopen.”

Het Meldpunt Wmo is per 1 maart 2007 gesloten. Mochten mensen alsnog vragen hebben over de Wmo of de uitvoering hiervan, dan kunnen zij contact opnemen met de Hulpdienst van de SP Breda.