Vrijdag 10 november: werkbezoek Nathalie de Rooij

4 november 2006

Vrijdag 10 november: werkbezoek Nathalie de Rooij

Op vrijdag 10 november brengt Nathalie de Rooij, kandidaat-Kamerlid voor de SP (op een verkiesbare 15e plaats), ’s middags een werkbezoek aan Tuinzigt. Vanaf 16 uur gaan we samen met de wijkraad op pad, en van 17 tot 18 uur is iedereen welkom voor een ‘ronde-tafel-gesprek’ in café het Witte Schaap. Geen formele toespraken en spreekbeurten, maar op een ongedwongen en informele manier willen we Nathalie kennis laten maken met de specifieke omstandigheden, problemen en oplossingen, voor- en nadelen van een ‘oude volkswijk’ als Tuinzigt. Natuurlijk een prima bagage als Kamerlid voor de SP!

Nathalie de Rooij (zie de foto) is 33 jaar en woont in Tilburg. Ze is momenteel docente op een VMBO-school en werkte in het verleden onder andere in de verpleging. Binnen de SP is ze actief als regiobestuurder in West-Brabant en lid van het landelijke partijbestuur.

Nathalie de Rooij

Dezelfde avond is Nathalie aanwezig op een openbare verkiezingsbijeenkomst in Etten-Leur, in zalencentrum 'Het Turfschip' aan de Lange Brugstraat 63 te Etten-Leur. De zaal is open om 19.30 uur en de aanvang is om 20.00 uur.