Alphen-Chaam

27 februari 2015

Bouw mee aan een beter OV in Brabant

SP Brabant is een OV-Meldpunt gestart genaamd ‘Bouw mee aan een beter OV’. Hierbij hoort een ludieke flyer in de vorm van een bus. SP Brabant en SP Breda delen die vrijdag 27 februari om 17.30 uur uit op het (bus)station in Breda.Lees verder
24 februari 2011

Succesvolle verkiezingsavond Chaam

Op woensdag 23 februari waren SP-lijsttrekker Nico Heijmans, Tweede Kamerlid Henk van Gerven en wethouder Ad van de Heijning aanwezig bij een Provinciale verkiezingsbijeenkomst in de Flierefluiter in Chaam. Ongeveer twintig aanwezigen (ondanks de regen en de opengebroken straat) luisterden geboeid naar de discussies en interviews. Wethouder Van de Heijning van Alphen-Chaam kreeg de toezegging dat Nico Heijmans de woordvoerders Verkeer van de Statenfracties uit zou nodigen op werkbezoek naar de Chaamseweg, Mathijs Ultee en Kees van den Ekart kregen tips over hoe de ledenwerkgroep in Alphen-Chaam uit te bouwen, en Henk van Gerven ging onder andere in op zijn ervaringen als huisarts en wethouder in Oss, op de PVV, de Kunduz-missie in Afghanistan, en het belang van de verkiezingen, waarbij een stem op de SP drie keer meetelt: voor een sterke SP in de Staten, een sterke SP in de Eerste Kamer, en een blokkade tegen het kabinet-Rutte I. Hieronder een fotoverslagje.

17 februari 2011

Provinciale bijeenkomsten SP in Zundert en Chaam

De SP organiseert op 23 en 24 februari Provinciale verkiezingsbijeenkomsten in Chaam (23e) en Zundert (24e). Tijdens deze bijeenkomsten wordt ingegaan op de politieke actualiteit: lokaal, regionaal en landelijk. SP-lijsttrekker Nico Heijmans zal bij beide bijeenkomsten aanwezig zijn. Ook zal er bij iedere bijeenkomst een Tweede Kamerlid van de SP aanwezig zijn en is er alle gelegenheid tot het stellen van vragen c.q. het maken van opmerkingen.

5 februari 2011

SP op campagne in Alphen-Chaam en Zundert

De Bredase afdeling is groter dan de gemeente Breda. Ook in Alphen, Chaam, Galder, Strijbeek, (Klein-)Zundert, Rijsbergen, Wernhout en Achtmaal hebben we leden. Op 5 februari 2011 was de SP op pad in onze 'buitengebieden' om campagne te voeren voor de Provinciale Statenverkiezingen. Hieronder een foto-verslagje van een gezellige en succesvolle dag campagnevoeren.